9 Ekim 2018 Salı
Papatyalar..
Bütün çiçekleri çok severim de papatyaların yeri ayrıdır bende..Onları çok çook severim. Serotonin aracı gibidir benim için..Salt mutluluk sağlar bana.
''Ben,Malala'' okuyorum.Nobel Barış Ödülü'nü kucaklayan en genç insan Malala Yusufzay.
Ve bu kitap ta bu cesur kızın öyküsü anlatılıyor.
Kitap ayracımı çok sevdim :) Ben kitap okurken kaldığım sayfayı genelde hatırlayamam.Aynı gün içinde okuyacak bile olsam.Bu çeşit çeşit kitap ayracı almam için çok yeterli bir sebep :))))
8 Ekim 2018 Pazartesi
Bir haftadan fazladır hastayız.Hem ben,hem de Yaprak..Geçmek bilmeyen grip,geldi oturdu üzerimize.Yaprak daha iyice ama beni çok hırpaladı.Bir de üzerine mide/bağırsak hastalığı gelince kendimi hastane de buldum.Serumdu,ilaçlardı derken hastanede yatmak faydasını gösterdi.Aslında ben kendimi biliyorum.Böyle olduğum zaman hiç vakit kaybetmeden serum taktırmam gerekiyor.Ayaklandırıyor beni..Çok şükür şimdi daha iyiyim.Sağlık olmayınca herşeyin boş olduğunu biraz hastalanınca hatırlıyoruz.Sağlığımız hep yerinde olsun..
Bir sürü proje var aklımda.Örgü,dikiş,etamin.. ve bir sürü bi şeyler.Tamamen iyileşeyim de hayata geçireyim istiyorum.
Çay ve kahve keyfime de döneceğim elbette.Bu zamanda ikisininde tadını hiç alamadım çünkü.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)