1 Ocak 2018 Pazartesi
Aslında buralarda eskiyim.Ama bu sayfayı yeni açtım.Burası benim günlüğüm.Tıpkı eskiden defterlere yazdığım gibi şimdi de içimden gelenleri buraya yazmak niyetindeyim.
Bir nevi iç döküş,rahatlama,terapi....
Bana ve bize hayırlı olsun.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder