özlemgibi

1 Ocak 2018 Pazartesi

Aslında buralarda eskiyim.Ama bu sayfayı yeni açtım.Burası benim günlüğüm.Tıpkı eskiden defterlere yazdığım gibi şimdi de içimden gelenleri buraya yazmak niyetindeyim.
Bir nevi iç döküş,rahatlama,terapi....
Bana ve bize hayırlı olsun.



zaman: Ocak 01, 2018
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Hakkımda

özlemB
Profilimin tamamını görüntüle

Etiketler

  • çiçekler
  • kitaplar
  • özlemgibi
  • papatya

Blog Arşivi

Blog Listem

  • bilge ve annesi
    24 Haziran
  • LEYLAK DALI
    ANKARA/HAZİRAN-GİDEN HAFTANIN ARDINDAN
  • adadeniz
    Likya Yolu 4. gün
  • içimden geldigi gibi...
    Cicek Acmak...
  • Seyhan'dan Hayata Dair Güzellikler...
    Barselona | Barselona'da Tasarruf Etmenizi Sağlayacak Bilgiler
  • Oytunla Hayat
    hadi canım sen de...
  • ruşyena
    Ezber bozan şeyler -4 (Arap nefretinin altında yatan şey islam düşmanlığıdır!)
  • ÇİLEKSUYU
    Pazar'lari Pek Severim #52
  • Ezgi
    renklerin 50 günü / 3. gün "bahar"
  • Derya Kuzusu
    13 Nisan 2023
  • Sevtap AYCI UÇAR
    File Çanta
  • HOBİLEMECE
    Sabah Kahvesi
  • Yolun Neresindeyim?
    İyi Niyet Her Zaman İyi Sonuçlar Vermez
  • Cafenohut
    QUILT BIG BLOG TOUR
  • annesiningülü
    38, 9, 3 ... Şans sayıları (mı?)

İzleyiciler

Basit teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.