Bir haftadan fazladır hastayız.Hem ben,hem de Yaprak..Geçmek bilmeyen grip,geldi oturdu üzerimize.Yaprak daha iyice ama beni çok hırpaladı.Bir de üzerine mide/bağırsak hastalığı gelince kendimi hastane de buldum.Serumdu,ilaçlardı derken hastanede yatmak faydasını gösterdi.Aslında ben kendimi biliyorum.Böyle olduğum zaman hiç vakit kaybetmeden serum taktırmam gerekiyor.Ayaklandırıyor beni..Çok şükür şimdi daha iyiyim.Sağlık olmayınca herşeyin boş olduğunu biraz hastalanınca hatırlıyoruz.Sağlığımız hep yerinde olsun..
Bir sürü proje var aklımda.Örgü,dikiş,etamin.. ve bir sürü bi şeyler.Tamamen iyileşeyim de hayata geçireyim istiyorum.
Çay ve kahve keyfime de döneceğim elbette.Bu zamanda ikisininde tadını hiç alamadım çünkü.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder